Р. бр.
Sorsz.
|
Наставник
Tanár
|
Предмет
Tantárgy
|
Од. стар.
Osztályf.
|
Послеподневна смена
Délutáni váltás
|
|
Ивана Митић
|
Српски језик и књижевност
|
7/3
|
Четвртак, 16.10 - 16.55
|
|
Клара Дулић Шевчић
|
Српски језик и књижевност
|
8/1
|
Среда, 15.20 - 16.05
|
|
Ерика Кантор
|
Мађарски језик и књижевност
|
7/2
|
Петак, 16.10 - 16.55
|
|
Кристина Хармат
|
Српски језик као нематерњи
|
|
Понедељак, 15.20 - 16.05
|
|
Љиљана Поповић
|
Енглески језик
|
|
Понедељак, 16.10 - 16.55
|
|
Жужана Тиквицки
|
Енглески језик
|
5/2
|
Петак, 12.00 - 12.40
|
|
Мина Узуновић
|
Енглески језик
|
|
Уторак, 15.05 - 15.20
|
|
Анико Халгато Шомођи
|
Немачки језик
|
6/2
|
Четвртак, 15.20 - 16.05
|
|
Ксенија Нађ
|
Ликовна култура
|
6/3
|
Среда, 17.05 - 17.50
|
|
Драгана Синобад
|
Музичка култура
|
|
Среда, 15.20 - 16.10
|
|
Ирена Ковачев
|
Музичка култура
|
|
Уторак, 15.05 - 15.20
|
|
Мирјана Миљковић
|
Физика/Математика
|
|
Четвртак, 17.05 - 17.50
|
|
Ангела Лунц
|
Математика
|
8/2
|
Петак, 16.10 - 16.55
|
|
Дејан Кљајић
|
Математика
|
|
Среда, 18,00 - 18,30
|
|
Марија Сатмари
|
Математика
|
|
Уторак, 16.10 - 16.55
|
|
Данијела Раднић
|
Математика
|
|
Петак, 18.45 - 19.30
|
|
Хајналка Кајдочи
|
Историја
|
|
Четвртак, 19.30 - 20.00
|
|
Јелена Сивч Вељановић
|
Итсторија
|
8/3
|
Уторак 18.00 и среда 17.00
|
|
Константин Брашован
|
Географија/Грађанско васпитање
|
7/1
|
Среда, 17.55 - 18.40
|
|
Андреа Штрака
|
Географија
|
|
Понедељак, 16.10 - 16.55
|
|
Изабела Бешњи
|
Биологија
|
|
Уторак, 16.10 - 16.55
|
|
Тереза Војнић Кортмиш
|
Хемија
|
|
Уторак, 16.10 - 16.55
|
|
Теодора Мечерик
|
Хемија, Физика
|
|
Уторак, 15.20 -16.05
|
|
Данка Стикић
|
Информатика
|
6/1
|
Четвртак, 15.20 - 16.05
|
|
Ференц Чонка
|
Информатика
|
|
Уторак, 14.40 - 15.05
|
|
Сузана Шереш
|
Техника и технологија
|
|
Уторак, 11.05 - 11.50
|
|
Имре Герег
|
Техника и технологија
|
|
Петак, 16.10 - 16.55
|
|
Матија Олајош Нађ
|
Физичко и здравствено васпитање
|
5/3
|
Среда, 17.10 - 18.00
|
|
Каролина Ерчић
|
Физичко и здравствено васпитање
|
5/1
|
Петак, 17.55 - 18.40
|
|
|